صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 36

فيه مشكله نسيت اذكرها

ياكتبت بالشات بالقيم بعد مارسل

اجي اتحرك او اضغط اي زر يطلع صوت ازعاج تعرفونه زين عاد

راسي تفجر ويلخبطني دايم *_*

Angry

ونقطه تانيه يا استاذ ارهابي يعني انا اتكلمت عن السلسله وانتو بتعملو حلقات وترموها والمبرمجين مش مكلفين نفسهم عناء في ضبط التسلسل ودرجات الاهميه يعني معقوله تضيفو وتبرمجو 5 بطاقات مهام والرئيسيه بايظه ومحدش هيوصل لاخر ترقيه قبل 6 شهور على الاقل يعني انتو تحديثاتكم سابقه لاوانها الصراحه ومفهاش حل لاي مشكلات المفروض يعني الناس قفلت وخلصت حجات تضيفو حجات اما ان اللعبه بيتا وتسيبو الاخطاء وتزودوها اخطاء وتضيفو حجات مش هنقدر نوصلها الا لما تحلو الاخطاء الرئيسيه يبقى ده اسمه غباء لازم تعملو مش سلسله واحده لا عدة سلاسل تمشو فيها كلها اما اللعب في اي حته في البرنامج ده مش منطقي والاخوه اللي برمجو بطاقات المهمات وعملو 7 مش قادرين يعملو التامنه ليه ههههههههههههه خصوصا انها الوحيده اللي مش هتستخدمها الا في اول 4 ترقيات !!! يعني لو انا اخدت 50 ريبون مثلا بدل 10 هقدر اعمل حاجه ؟؟؟ كل الترقيات بعدها محتاجه بادج ومستر بادج وميداليات يعني مختلفين طيب الريبون هنعمل بيها ايه غير اول 4 ترقيات ؟!!!!!!!!!!!!!!!!! والغريب ان البطاقات سليمه ماعدا الاساسيه ! والموضوع بالنسبه لشركه موضوع سهل اما اختلاق المشكلات وتخريب حجات سليمه اساسا فدي حاجه غير مقبوله طبعا انته هتقولي ازاي ندي كل حساب 10 ريبونات هقلك ازاي انته قدرت تعمل ريستارت لجميع الحسابات في البيتا المفتوحه ؟؟؟؟؟ ومعروف ان ده صلاحيات لناس معينه او ان لم توجد في البرمجه اعطاء هذه الصلاحيات لاشخاص معينين سيتم وضعها في البرمجه كأمر زي منتو اديتي الناس اللي عملو حساباتهم في البيتا اوبن اسلحه وفلوس مش معقولها الموضوع رهيب بالشكل ده يعني انا عايز اقولك حاجه لو انا اعرف اديك 20 الف نقطه في حسابك وسلاح وانا المبرمج مش هيغلب عليا اديك 10000000000 نقطه لان الفرق في الرقم بس اللي انا كتبته وفي البرمجه مفيش حاجه هتمنعني اني احط اي امر باي قيمه بس معنى اني قدرت اعمل كرت واحد صح اني اقدر اعمل عدة كروت ومش مشكله كبيره
    واخيرا يريت رسالتي تكون وصلت ومعنى كلامي و الموضوع متدافعش بالباطل
    التعديل الأخير تم بواسطة DAS LOWE VON AGYPT ; 20-02-2012 الساعة 05:57 PM

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 93af8 مشاهدة المشاركة
    فيه مشكله نسيت اذكرها

ياكتبت بالشات بالقيم بعد مارسل

اجي اتحرك او اضغط اي زر يطلع صوت ازعاج تعرفونه زين عاد

راسي تفجر ويلخبطني دايم *_*
    اه لاحظت كده كنت فاكر المشكله من الجهاز هههههه كان الجهاز مهنج

اخي العزيز ... المشكلة تكمن مع الدعم الفني وليس معنا نحن ... انا مافهمت الا قليل من كلامك ...
    واحنا هنا ليس هدفنا او احباطكم او تخريب اللعبة ... الغبي مايسويها ... لكنك أخي الكريم مستعجل على اشياء غريبة فعلا .... فأنت لاتعلم ماهي المشكلة الموجودة باللعبة وتحسب الأمر ببسيط هو مجرد ارسال نقاط فقط ...
    وكلامك ليس صلاحيات او شيء من هذا القبيل ... هذا للمطور فقط ... وبروجيكت بلاك آوت ليس لها علاقة ببوينت بلانك نهائيا ... صحيح ان المصمم نفسه ... لكن الشركات غير ... والشركة اللي متفقة معاها تحدي هي Zepetto
    والمشكلة منها مو من الادارة او اي شي ... وهم يعرفون كيف يتصرفون ... واذا الوضع استمر كذا .. أكبر خاسر او المطور نفسه وليس تحدي ... تحدي انما هي مستضيفة ألعاب وتترجمها لكم ... وأكيد الربح مادي ..الدعم الفني على اتصال مع المطور ... وهم يعلمون بالمشاكل الحالية .... ولكن اصلاح مشكلة قد يؤدي إلى ظهور مشكلة أخرى ... لذلك هم يطورون اللعبة على سيرفر خاص بهالشي ... ولهذا لاتجد لهم صوتا حاليا ... وحالما ينتهون من التطوير والتنفيذ .. يبدأون في السيرفر الرسمي ....

أرجوا أن تكون فهمت مقصدي ....

موفق
    <a href=http://forum.tahadi.com/signaturepics/sigpic133531_12.gif target=_blank>http://forum.tahadi.com/signaturepic...c133531_12.gif</a>
    http://www.youtube.com/watch?v=kQGuE40VFDU
    لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين...
    الشك ألم في غاية الوحدة لا يعرف أن اليقين هو توأمه (جبران خليل )

يارجال مشكلات بسيطة يقولون قاعدين نشتغل عليها يصير لكم اسابيع تشتغلون عليهم

وانتم مبرمجين اللعبة ماتعرفون كيف تحلون اخطائها !!!!

وصح بطاقات المهام مفروض ببلاش كلها كل ماتخلص واحده تبدا بالثانية

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة إرهابي مشاهدة المشاركة
    اخي العزيز ... المشكلة تكمن مع الدعم الفني وليس معنا نحن ... انا مافهمت الا قليل من كلامك ...
    واحنا هنا ليس هدفنا او احباطكم او تخريب اللعبة ... الغبي مايسويها ... لكنك أخي الكريم مستعجل على اشياء غريبة فعلا .... فأنت لاتعلم ماهي المشكلة الموجودة باللعبة وتحسب الأمر ببسيط هو مجرد ارسال نقاط فقط ...
    وكلامك ليس صلاحيات او شيء من هذا القبيل ... هذا للمطور فقط ... وبروجيكت بلاك آوت ليس لها علاقة ببوينت بلانك نهائيا ... صحيح ان المصمم نفسه ... لكن الشركات غير ... والشركة اللي متفقة معاها تحدي هي Zepetto
    والمشكلة منها مو من الادارة او اي شي ... وهم يعرفون كيف يتصرفون ... واذا الوضع استمر كذا .. أكبر خاسر او المطور نفسه وليس تحدي ... تحدي انما هي مستضيفة ألعاب وتترجمها لكم ... وأكيد الربح مادي ..الدعم الفني على اتصال مع المطور ... وهم يعلمون بالمشاكل الحالية .... ولكن اصلاح مشكلة قد يؤدي إلى ظهور مشكلة أخرى ... لذلك هم يطورون اللعبة على سيرفر خاص بهالشي ... ولهذا لاتجد لهم صوتا حاليا ... وحالما ينتهون من التطوير والتنفيذ .. يبدأون في السيرفر الرسمي ....

أرجوا أن تكون فهمت مقصدي ....

موفق

انا متفهم كلامك من نقطة الشركه فكنت اقصد زيبيتو ولا اعلم ما هي الشركه الرئيسيه لبروجكت واعلم ان تحدي هي مترجمه + ناشره للعبه في الشرق الاوسط ولكن هناك اتفاقيات بين الشركتين يتم بموجبها تقسيم الارباح او الخسائر
    اما بالنسبه للمصمم بما ان المصمم نفسه اذا يجب دفع النقود و عمل الشركات مع بعضها والا ستقاضي شركة بروجكت او اول شركه انشأت تلك الالعاب او التي اشترتها لكل من زيبيتو + تحدي وسيكون القضاء في المحاكم الدوليه عموما مش هنتكلم كتير عن النقطه دي لكن باعتبار تحدي هي المسئوله عن الترويج عموما للعرب اذا يجب عليها التوصل الى حل في تلك المشكله عن طريقها ولا يهمني تحل المشكله مع زيبيتو ولا مع غيرها المهم ان المشاكل تتحل بدلا من زيادتها ولكني عندي سؤال ازاي تحتفل تحدي باللعبه اذا كانت لم تكتمل وكيف قالو النسخه المفتوحه وهي على سيرفر تجريبي ههههههههههه ربما يكون مشكلة الاتصال من السرفر التجريبي لانه غير قادر على حمل عدد كبير من الاجهزه في وقت واحد وحجمه صغير لكن يجب انهاء المشاكل عموما باي شكل بدلا من زيادتها اما نقطة اصلاح مشكله يودي الى ظهور مشكله فليس كهذا شئ في البرمجه الا اذا كانت بنيت من الاساس على قاعده خاطئه من النسخه المغلقه لان الاساس ان كل جانب من اللعبه يمثل فرعا مختلفا في البرمجه ولا يجب ان تحدث المشاكل الا في اثناء العبث في البرمجه في النقطه المحدده فقط وكلنا يعلم ان النقطه كانت سليمه في المغلقه ولما هم قالو انهم سيعيدو فتح الحسابات وحدثت المشاكل من هذا اذا كان يجب التراجع عن اعادة فتح الحسابات من اساسه بدلا من خلق مشكله لم تكن موجوده والمفروض انهم بيجربو اللعبه اولا في كل الجوانب قبل طرح التحديث وبالتالي يجب الا يفعلو التحديث الا اذا تم اختباره جيدا وانا اظن ان عندهم ارشيف لبرمجة السيرفر في كل المراحل ويجب اعادة فتح اللعبه وقتها مع ارجاع السيرفر لوقت قبل التحديث ولكن هذا كان المفروض ان يتم في اول اسبوع بعد البيتا المفتوحه ولا ينفع هذا الحل الان
    التعديل الأخير تم بواسطة DAS LOWE VON AGYPT ; 20-02-2012 الساعة 05:50 PM

للحين مافهمت كلامي انت .... عموما حاول تصبر شوي .. مو كل شي يصير بسرعة .
    <a href=http://forum.tahadi.com/signaturepics/sigpic133531_12.gif target=_blank>http://forum.tahadi.com/signaturepic...c133531_12.gif</a>
    http://www.youtube.com/watch?v=kQGuE40VFDU
    لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين...
    الشك ألم في غاية الوحدة لا يعرف أن اليقين هو توأمه (جبران خليل )

كل ده كلام
    بصراحه كلامك كلو صح يامحمد
    وارهابى شكلو بيدافع عن الاداره علشان الاسكلات مفتوحه عندو(بصراحه معرفش بس تخيلت علشان مسأش الظن فى حد

انا كنت عامل موضوع زى ده اهو
    http://forum.tahadi.com/showthread.p...370#post359370
    بس اللى فهمتو بعد كده ان الاداره كان هما الاول الفلوس واحنا كنا مجرد ادوات علشان تتشهر اللعبه
    بصراحه بقت حاجه ممل لما تلاقى واحد اقل منك فى الرتبه ويقتلك بس علشان الاسكلات مفتوحه
    غير كده محدش خد تعويض ولو خدنا مش هتفرق علشان هناخد التعويض ده بعض كاااااااااااااااااااااام شهر
    Titanum we are the best

Angry

دي كلها مماطلات من من الشركه وانا قلت كل كلامي عالعموم وردودي واضحه وعلميه ومنطقيه
    وبدل ميدونا هدايا ادو اللي نزلو في الاوبن وبيرفعوالسكلات دلوقتي ومستمتعين بالاتنين السكلات والهدايا اما نحن بننزل عشان يتاخد علينا كلات + تروح فلوسنا سواء نقط او كاش بالايرور ودي هدية الشركه لينا عشان قبلنا ب-الفرصه المتكافئه لكل اللاعبين- زي مقالوها في الاعلان عن البيتا المفتوحه وشكلنا فعلا هنسيب اللعبه قريب
    اللعبه كنا بنلعبها عشان مميزات مش موجوده في كل الالعاب التانيه دلوقتي بقت **** من الالعاب التانيه وعالعموم لازم يعرفو كويس ان عشان الناس تسيب العاب بتلعب فيها لسنين لازم تقدملهم مميزات واحنا مخدناش الا على قفانا في السكلات بالذات وعقبال ميصلحو تمثيلية العطل هيكون النوبات خلصو سنايبر كوماندر يعني وصلو اخر ترقيات في السكلات واشترو الكروت اللي بعدها وده الحقيقه واحنا هنقعد نغني مطالبة بحقنا ليكون لنا -فرصه متكافئه - في اللعب مع اللاعبين الاخرين !!!!!!!
    التعديل الأخير تم بواسطة DAS LOWE VON AGYPT ; 20-02-2012 الساعة 08:14 PM

نشوف وش عندهم بكرا p:

صيانة السيرفر [29 ربيع الأول 1433]
    بتاريخ: 2012/2/20 15:41

أيها المقاتلون!

سوف نقوم اليوم الثلاثاء الموافق 29 ربيع الأول 1433 بإجراء صيانة على السيرفر من الساعة 8 صباحاً إلى الساعة 11 صباحاً، بتوقيت السعودية (gmt + 3)،
    لن يمكن دخول السيرفر خلال هذه الفترة.

صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة